Uppdatering

Bloggen har inte precis varit prioriterad under den senaste tiden, men tänkte väl att jag kunde försöka komma igen lite nu. Har hänt en hel del sen sist! För det första så är jag färdig med min makeup utbildning, så nu är jag en diplomerad makeup artist. Riktigt skönt och riktigt roligt! Jobbar fortfarande som vikarie på mestadels Mogård, där jag även kommer jobba förmodligen hela sommaren. Annars rullar allt på som vanligt kan man väl säga. Har bokat en resa till London för mig och Robie i början av april. Något jag verkligen ser fram emot!

Hoppas att ni alla har det bra och jag ska försöka skärpa mig med bloggandet. Här har ni en grym låt ni säkert hört tidigare.. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0