Snörvel

Jobbade idag med, men endast fyra timmar vilket jag tackar och bockar för. Vet inte riktigt varför jag aldrig får bli helt frisk.. Nu sitter jag med täppt näsa, nyser stup i kvarten och har mina näsdukar i högsta hugg. Som tur va gick jobbet riktigt bra idag, så jag överlevde dagen! Än så länge är jag fri från jobb resten utav veckan, och jag hoppas att det förblir så, för nu tycker jag verkligen att det är dags för mig att bli helt frisk!

Slut på klagomål från min sida. Hoppas att ni haft en bra dag! Ska förmodligen sminka Emilia imorgon, så håll er uppdaterade så kanske ni får syn på några bilder så småning om. Så länge bjuder jag på en bild av min älskling som jag tog härom dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0