Medikamenter

Jag hatar att äta mediciner. Inte så konstigt kanske på grund av flera olika anledningar. När jag var liten hade jag öroninflammationer och hål i trumhinnan ett flertal gånger. När det var som värst fick jag äta fem olika kurer av medicin. Inget hjälpte. Idag äter jag en ny medicin som ska hjälpa mot min inflammation i mina leder. Saken är den att man inte säkert vet om medicinen kommer att hjälpa förens efter ett halvår ca. Sägs hjälpa för ungefär 20% av fallen. Det värsta är att mediciner ofta har biverkningar, och i det här fallet ganska många sådana. Vad ska man göra när man mår helt skit, men enda chansen att kanske bli av med mina andra problem är att försöka stå ut i ett halvår!? Blir tokig på det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0