Vardagssysslor

Idag har jag hunnit med både det ena och det andra. Jobbade 07-11.30, men fick smita iväg vid kl 9 för att åka och ta ett blodprov. Efter jobbet åkte jag upp till bandyplan och kollade när pojkvännen lärde hans lillebror att åka skridskor. Sen så var det dags för en tripp till Norrköping för att fixa ny bankdosa, pass och lite annat smått. Käkade även på Pizza hut för första gången. När jag kom hem åkte jag till lägenheten (farmors) för att börja med den stora flyttstädningen som jag ska fixa helt själv. Gick väldigt bra, men kommer nog ta sin tid.. På kvällen blev vi bjudna på middag hemma hos Lise-Lotte. Riktigt gott, och jag är fortfarande mätt. Blir att ta det mest lugnt nu ikväll så ska jag upp och åka och städa igen imorgon.

Hoppas att ni haft en bra dag! Till helgen lutar det åt lite partyy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0