Då var man här igen

Tänkte att jag skulle börja blogga igen faktiskt. Mest för min egna skull kanske, men för er som är intresserade så är det varsågoda att följa med. Tänkte börja med att skriva en liten uppdate om hur allt ligger till hos Magdalena för tillfället. Jag flyttade alltså hem från Oslo i början av Juni det här året. Efter det jobbade jag på ett café under en månad, och efter det började mitt liv. Nävars. Jag tog lite sommarlov och levde livet. Tröttnade ganska fort, och nu ska jag börja jobba som vikarie på Mo Gård på en avdelning för döv-blinda. Nästa vecka börjar nästa grej. Då är det äntligen dags för makeup-utbildningen. Det ska bli riktigt kul. Så bloggen kommer handla ganska mycket om mitt vardagsliv med ett stort inslag av makeup och annat skoj!



Bjuder på den charmigaste bilden jag kunde hitta..

Enjoy

/mie

Kommentarer
Postat av: test

test

2011-10-20 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0