Jag ville bara va med dig

Blev full rulle igår. Var i Norrköping för att fixa så att jag äntligen kan få bli svensk igen, Sen var jag en sväng på jobbet, mest för att kolla lite saker på datorn. Och framåt kvällen kom Hanna hit och agerade modell åt mig. Vi käkade även och tog det mest lugnt. Idag hade jag egentligen tänkt att träffa Veronica och sen träna på kvällen, men får avboka eftersom dom ringde från jobbet. Blir alltså att jobba 16-22, så nu är det bara att tagga till!



Hoppas att ni har en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaha okej! jag får ge lösögonfransar en till chans känner jag..

ja visst är dom snygga! vill köpa vinterskorna:D

har du en bra torsdag?:)

2011-11-10 @ 16:57:00
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0