Smultron på ett strå

Äntligen får man känna av att det är sommar ute. Jag klagar inte, trots att svetten blir mer och mer på min panna. Kanske tog mig lite vatten över huvudet när jag bestämde mig för att cykla fram och tillbaka till Bönergården i torsdags och fredags, men oj vilken bra motion! Blir nog cykeln nästa vecka också.

Igår blev det Norrköping och lite munken i parken. Hann inte vara där så länge, vilket var lite synd, så vi kör idag igen! Hoppas på att träffa en massa trevligt folk och höra på lite bra musik. Det blir nog bra ska vi se!


Malin och jag stannade till vid vägkanten och plockade smultron idag efter att vi hade badat vid Bönergården..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0